ökenråtta?

Här var det ju full rullians!!
Men äsch det gör väl inte så mkt, har ju inte så där galet mkt läsare ändå.

Skulle skriva att det var som öken och så ville jag ha en sån där bild typ i vilda västern när en sån där bollväxt kommer rullandes över vägen av blåsten. För att det är så öde liksom.Ja men ni fattar hoppas jag. Det skulle vart lite komiskt så där, men hittade ingen bild. Kommer ju inte på vad det heter exakt.

Har ju inte så mkt att dela med mig egenligen. Bara att vi hade skolfoto idag och jag fick sitta!!! KORS I TAKET! Första och sista gången jag får sitta! Är ju så lång så brukar ju få stå ute på kanten men nu fick jag sitta, blev lite chockad då då. Får se om korten blev bra bara, tror faktiskt inte det. hahah

Jag vill ha sommar igen!!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0