Klyven!

Min vecka avslutades igår hos Karolina där jag och några tjejkompisar+mathias åt på kreta och sen sjöng kareoke och chillade hos Karro. Väldigt skön kväll skulle man kunna säga.

Ikväll blir det förmodligen Kulturnatten, vet inte vad som händer dock. Tycker det är lite uppskattat och inte alls intressant egentligen. Men man får göra det kul helt enkelt. Alkohol går ju alltid an.
Vad händer för alla andra egentligen?

idag känner jag mig så jävla nere, och det beror på olika saker. Men orkar snart inte med detta!
Gråter inombords.
Snart dags för mens kanske, säker den som spökar. Får ju alla symptom man kan ha så ja, snart kommer helvetet! GREAT!

Dags att göra nån nytta. Vad vet jag inte och har tänk på det hela dagen men kommer inte till nån bra slutsats, satt säga.


Ville inte skapa nån "sad moment" och sen för att stärka mitt självförtroende, Jävlar vilken kropp kvinna!
Men det är dags att börja på gym! Min rygg och axlar klarar inte av mer snart!

Aja PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0