Svinont!

Ja i fredags åkte vi ett gäng med Eckerö linjen. Vi åkte vid tre och på båten handlade vi det man skulle, åt lite, satt på deck i solen och drack lite. Allmänt trevligt tycker jag!
Fick me mig hem lite god dricka så nu är min "sprithylla" proppad, men det gillar vi!
Efter eckerö bar det hem till uppsala igen me buss för att sedan få skjus av Sannas super snälla pojkvän till Sigtuna. Varav jag och simone lämnade lite saker hemma hos Mathias och sen gick för att ta nått att dricka på farbror blå.
Efter det åkte vi till Märsta för att gå ut där, jag gilla den krogen faktiskt. Det var så trevlig stämning liksom!
Så ditt kommer man nog åka igen.
Efter det åkte vi till Sigtuna igen för att övernatta där.
Helt nice kväll/natt, med lite missförtånd dock vilket va synd! Men det ska vi åtgärda.

Har inte hänt nå speciellt resten av veckan, förutom idag då. Jag har äntligen fått jobba idag! :D Super glad! Det var flera månader sen jag jobbade och hade totalt glömt bort allt nästan, men sen när man satte sig framför kassan så ploppa allt upp igen. Helt kanon!

Är det någon som har haft nageltrång förr?
Ja det tror jag, men fan inte så som jag har det nu! Jag har det på stortån och den är helt inflamerad på sidan och det hänger ut en köttbit liksom, inte vackert! Varar och äcklar gör det med! Nej snart blir det att besöka vårdcentralen eller nått så de för göra ett ingrepp! Mamma får ringa imorrn!



Hanna gumman kärlek till dig! Du klarar det här!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0