Lite sällskap

Knäpp katt man har, han gillar att ligga på en fuktig handduk och titta på när man duschar och se vattnet rinna ut till brunnen liksom. Han gör det just nu när mamma duschar, hahah! Inte alls rädd för vattnen som de flesta andra katter är. Men det är min tok bebis det där!

Just nu bara njuter jag, för jag är ledig imorrn!! ingen söndags ångest här inte! Det sitter bra med en ledig dag efter denna natt som va, somnade vid sex på morgonen typ. Fem tjejer i Hannas rum, men det funka!

Nu ska jag kolla hur min tå ser ut sen ska jag kolla på nån bra film tror jag!
Blir ingen bild nu, tar alldeles för lång tid att ladda upp. Hatar min data för det mesta! usch!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0