Hellre brutal ärlighet än generad tystnad

Sitter här nu framför datan och försöker skriva klart föreläsningen vi ska ha på tisdag. Det går mkt bättre nu än vad det gjorde innan. Men ska se till att bli klar idag satt jag kan förbereda mig tillräckligt. Det roliga är att jag skriver om rädsla att tala inför en grupp. Jag har typ samma problem som de människorna i texten.
Men förhoppningsvis kommer det inte bli exakt så nu när vi är uppdelade i grupper och då är jag med grymma tjejer som jag tycker om :)
Men längtar till onsdag för då är detta över!!

Igår efter vi slutade halv 6 gick jag, Jossan och Carro och åt på Panini. Asså driver dom med mig eller!! vilken jävla sämst restaurang! Jag köpte en visuvio tror jag för 105 kr, vad fick jag? Jo en fjärdedels pizza på en tallrik med mer än 1 cm tjock degbotten. Sen var de några skivor med skinka och tomat...Sallad fick till och med plats på tallriken typ halva. Asså är de så snåla att de inte kan ge en hel pizza och göra hemmagjorda? Jävla cp!

men iaf, efter det gick vi och handla onyttigheter på ica sen far vi hem till mig. Senare kom Karolina, Nathalie och Hannah. Vi spelade spel, det här "med andra ord", och drack Jossans mousserade vin! Super mys!
Jossan och Carro sov sedan över hos mig.
Idag så spelade vi ytterligare ett spel efter vi vaknat, då spelade vi när och fjärran. På kartongen står det att man kan va 13år för att spela det. Men det är ju super svårt! Det är inte många frågor man klara av. Carro vann iaf sen fick mina två bönor lov att åka hem. Men det var en super härlig kväll och tack för sällskapet! :D

Hahaha här har ni två fantastiska kort på Jossan! Hahaha
(dom talar för sig själv)
Du är toppen tjejen!


hahaha döööör!




Om ni undrar vad vi hade Passoan till så är de till dessa små råttor. Man häller i en blandning i dessa "formar" som är råttor och så stelnar det yttersa och sen doppar man det i choklad. När man biter i den så är det fortfarande rinnande i mitten. Alltså Passoan blandat med socker och vatten.
Själva formen är majsmjöl(mazena, eller hur det stavas)


Långt inlägg, men det bjuder jag på ;)
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0