Har sagt det förr, men jag säger det igen. Det är inte lätt när det är svårt.

okej, allt flög bort ur minnet nu. Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva eller vet inte hur jag ska börja.

Vi gör ett försök.
Idag var det iaf sista dagen på praktiken, lite tråkigt faktiskt, de var ju super trevliga där! Men jag får extra jobba om jag vill, så det kommer jag nog göra. Idag dock var det ganska tråkigt, haha, men det ända jag har gjort är fikat i mer än en timme sen började jag rulla köttbullar, sen var det dags för mig att sticka nästan. Vi hade inte så många gäster.
Jobbade gjorde jag sen, började tidigare också för de var en man kort. Det gick bra men blev irriterad på en sak! Men skitsamma.

Nu är det helg! och jag ska njuta fullt ut, men imorrn blir det fullt ös! Då ska vi fira vackra Hannah som fyller på söndag, så krogdebutt för henne! Kommer bli kanon!

Min lilla Elvis Pelvis börjar bli en stor bebis!! Super sööööt!
Det är ganska galet, men han väger nästan mer än vad storkatten Gustaf gör!



Jag återkommer!
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0