Har ont i magen redan nu, hur ska det här gå!

Försöker skriva en muntlig föreläsning som jag ska ha i nationella i svenska. Började när jag kom hem eller efter maten, vid 6. Skrev rubrik och sen dess har jag inte skrivit nått. Jag väljer typ vilka texter jag ska ha och sen när jag vet någolunda så vet jag inte hur jag ska börja. varför får man bara en vecka på sig ? helt galet ju! Då ska man ha hunnit förbereda sig, skriva ner de man ska skriva om och kunna det så man bara kan ha stödord som hjälp och skriva ett PM till läraren. Fuck off säger jag bara!!!

Men det får fan gå som det går, jag bryr mig inte längre! Räcker ju gott och väl med ett G!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0