Birjer jarl

Nej nu ska jag inte va en sån bitterfitta, men det är sanna ord. GIRLPOWER som Hannah sa!

Iaf igår var jag, Hannah, Hanna och Simone på krogen. Vi kom in på Bj och där dansade vi som aldrig förr. Men tycker det är för litet där, får ju knappt plats att dansa. Men det är absolut bättre än kalas iaf.
Innan hade jag och Simone gjort middag till Hannah och så gav vi henne våran gemensamma present som även Hanna va delaktig i, en stor ram med bilder i. Efter det åkte vi in till Hanna och fika! :)
Min snälla pappa var våran svart taxi hem sen, tur att han jobbar natt asså.
Blev inga bilder från igår och jag kommer absolut inte lägga upp vimmelbilden från bj. Jag ser ut som ett skrämt rådjur...usch!


Bjuder på en läcker bild på Hannah och mig istället! ;D

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0