Tjohoo

Gårdagen bestod av festligeheter när vi firade Emma hemma hos Hanna.
Där käkade och förfestade vi. Tjejerna hade åkt eckerölinjen innan.
Efter det åkte jag in lite tidigare till stan för att möta Jossan och Carro på terassen. Sen gick vi till BJ och tog en cider medans vi väntade på de andra.
Vi dansade hela kvällen och det var inte alls så mkt folk som jag trodde det skulle va, det var ju bra det. När det stängde vandrade vi hem till Hanna. Då hade jag galet ont i fötterna och kunde knappt gå!

Varför blir man så hungrig efter man vart på krogen? För när vi kom hem igen till Hanna käkade vi lite mer tacos, det satt fint! Man nästan slängde i sig!
Jag och Simone bestämde sen tillsammans med Emma och Malin att vi skulle åka hem och sova, så jag och simone tog bussen som gick 05.50. Hamnade i sängen halv 7 ungefär.
Nu är jag galet trött och orkar ingenting, gick upp halv 2 idag, men inte sov man nonstop inte, vaknar av ett och annat hela tiden. Bland annat katten.

Men det var en mkt lyckad kväll tycker jag. Fick ju dansa så det gjorde ju allt!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0