Raggar praktik...eller?

"Om du skulle vara 1 ½ år äldre skulle jag satsa på dig"
- Så sa kocken på min praktik till mig idag. Man ba- okeeeeeeej, heheh! då kände jag mig obekväm och nu vill jag nästan inte jobba med han längre. Blev ju nästan chockad förfan! Visst han är ju inte så gammal, 25, men neej!!! Känner hur han kollar på mig och så pratar han hela tiden med mig om massa skit.


Sen på morgonen så lyssnade vi på radio och då var det rix mogonzoo på och de prata om sex typ. Han ba" Oj de pratar bara om sex på radion idag, hehhe" Sen sa hon, vad hon nu heter, att vi tjejer/kvinnor förlänger livet när vi har sex. Han ba " tycker du det?" "själv tycker jag inte detför oss män, mer förkortar" Då visste jag inte vad jag skulle säga. Vill ju absolut inte snacka sex med honom!
Imorrn är det en tjej, chefens fru, som ska vara i köket! Tackar gudarna för det!
Nu låter det verkligen som att jag ska skära mig i armarna typ, men så farligt är det ju inte, mer bara att jag är där för att lära mig om mat inte bli raggad av en blatte eller isralienare eller hur fan man säger!

KNÄPP KILLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0