Just a dream

Jämnt när jag ska skriva här så måste jag lyssna på musik, får väl insperation av det kanske. mest troligt liksom. Och vad passar då bra om inte Petter!

Idag var det nationella i skriftligt i svenska, som nog alla vet om om man kollade på facebook imorse. Det gick väl bra, men vet inte alls om jag skrev rätt. Skulle skriva ett kapitel, men jag visste iaf att man inte behöver skriva en inledning.
Alla blev typ klara snabbt men jag tog lite längre tid på mig. Efter lunch iaf.

Imorgon ska jag ha min sista lektion på detta år och på två månader typ. Kommer man sakna skolan tro? Njaa kanske bara. Kommer kännas helt knas att komma tillbaka sen i februari.

Idag efter skolan träffade jag upp min vän Hanna, vi gick lite i affärer men sen märkte vi båda att ingen av oss var riktigt shoppingsugna satt vi bestämde oss för att fika istället. Det satt fint! Men usch vad jag måste börja träna! Men det var trevligt att träffa min pärla igen, lite att prata om satt säga! <3

Bild lånad av Emma! :D


Måste även slänga in denna, jag gillar den stenhårt!
(Även den lånad av emma)


PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0