Jo jag lever.. ;)

Tänkte man kanske skulle slänga in några ord här.

Vilket jävla väder vi har gott folk! INTE okej! Det är mkt mer snö här hemma än i stan, men så brukar det ju vara. Men neej vad tråkigt, kallt och äckligt det är med snö!
Men okej lite mysigt är det ju, när man väl är inne. Och första snön är ju alltid bäst. Men aja! Finns både för och nackdelar.

Fick reda på mitt muntliga i svenska idag, VG IT IS!! Så jävla stolt över mig själv! jaaa då! Lite små kul var det ju när Jossan och Carro också fick det! ;) hihi bra vi är!

I nästa inlägg kommer det komma bilder från i lördags. Den kvällen var bra och jätte mysigt hemma hos Emma. Men sen när bussen inte kom och tåget inte gick den tiden den skulle så blev man lite otaggad. Vi kom in på Bj och där var det skoj till en början. Nu blir det inte krogen på ett tag. Dags att spara pengar!


Jag och Hannah typ förra vintern eller nått! ;)
Ibland får man ju vara barn, och ibland kan ju snö va kul!
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi sjukt kul hade vi :D

2010-11-13 @ 19:18:40
URL: http://hannahvickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0