Gränby UF mässa Imorgon!

I morgon är det Gränby UF mässa, jag och mina kollegor ska stå där, satt kom!! 15-19! :D
Vårat företag heter Ekeby festfix och vår affärsidé är Mat & Servering på plats.
Så om du eller någon annan behöver hjälp med matlagning och servering så kan ni anlita oss!

Idag har det varit en struldag, eller inget har gått bra för mig. Hade planerat dagen hur jag skulle lägga upp allt, men det fucka upp sig redan i början när chefen på praktiken inte var där när jag ringde, sen åkte jag till odinsborg för att kolla jobb schema men då var inte den chefen där heller...kul liksom.
Sen när man kommer till skolan hade vi en lektion på en halvtimme typ sen fick jag och Carro fixa allt vi ska ha med på mässan. Det gick ju inte helt problemfritt, men nu har vi allt under kontroll iaf!
En sak jag inte fattar är hur alla data freaks klarar av allt inom data! Fan ni är riktigt duktiga isf!

Aja nu ska jag stryka en duk typ eller nej ett lakan är det fan! Ska ha det på bordet imorrn.
Men så är det sörrru!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0