First day at practice!

Idag var det första dagen på den fyra veckors långa praktiken! Det lät ju fan lite hemskt..

Aja men det gick bra och jag trivs. Mysigt café och trevlig personal. Kocken är utländsk så lite svårt att förstå vad han säger ibland och så pratar han ganska mkt skit också. Men han var trevlig. Men när han pratade med mig pratade han som om jag var ett litet barn som inte visste ett dugg. Kommer inte på nått nu vad han sa, men simpla saker som typ alla vet, lite irriterande men saksamma.
Han kommer va ledig nu två dagar, men vet ju inte hur chefen är i köket. kanske värre, haha!
Tror nog att jag kommer klara av alla veckor iaf, lite bonus är ju att på torsdag och fredag kommer jag få sluta 12! KANON!

På torsdag, förmodligen, ska jag, brorsan,Emma och Hanna kolla på bio! Harry Potter såklart! Bäst att passa på att umgås med brorsan nu när han ska flytta snart! Jävlar i min lilla låda vad knas det kommer kännas sen när han inte bor hemma längre! Stor kille!

Asså kolla på den här SÖTNOSEN!! Det är en av morfars kattungar, det kan va Elvis, vem vet!
Kan de inte alltid va så där små!


PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0