Ey ey hallo!

Varför är det jämnt så svårt att börja skriva?

Iaf igår och idag har jag jobbat i Konsum. Igår jobbade jag från 9.48 till 21.12. Hela dagen alltså, lagom slut man var i slutet. Tackade även ja till att jobba idag, 8.30 till 16.00. Rätt tufft, men snacka om mkt pengar jag tjänade i söndags. 100% HELA dagen! Mee like!

I morgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon, eftersom man inte kunnat sova så bra.

I fredags efter skolan följde jag med Jossan och Carro hem. Vi bestämde typ en timme innan vi sluta att vi skulle åka till norrtälje och äta på restaurangen "ett glas". Där tog vi först en fördrink, super goda! och sen åt vi pizza. Min hette Prunto med oxfile på typ. Smarrigt!
Efter lite väntan efter skjus ute så kom vi hem till Jossan vid 1. Jag och Jossan satte då på en film "the last song". Super bra men somnade efter halva, ap trött! Vi kollade om den dagen efter och då visade det sig att den var super sorlig!

Måste ju säga också att fan va förrvirrad man blev efter man skulle ställa om klockan, den natten sov jag inge bra för skulle jobba dan efter. Tänkte hela tiden, tänk om det inte var idag man skulle ställa om och sover en timme längre.! Men det gick bra, men vissa kunder visste tydligen inte om det när de stod utanför butiken en timme för tidigt.


Imorrn ska min lilla bebis kastreras!! aj stackars kulor :(


Aja det var allt för nu! Återkommer!
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0