Det går bra nu!

Okej nu är jag på sååååå mkt bättre humör och inte alls arg på min moder!! (pappa vet jag inte än vad han tycker, men strunt samma. Han jobbar.)
Det jag var arg över igår vad att de sa nej till Hassela, det är asså Jossans kusin som har bokat en STOR stuga i hassela som har 25 rum eller nått. Det kommer bli helt jävla super och underbart!
När jag kom hem idag har jag pratat om det och nu äntligen har mamma gått med på det! :D så nu är det betalt!
FAN VAD UNDERBART!
Mamma tycker väl fortfarande inte om det, men det skiter jag i. Som hon sa, varför ska du ha kul hela tiden? jaadu mamma...det finns en jävla enkel förklaring till det! Man lever bara en gång!!
(sen fan vilken dum fråga! )
Aja

Så nu tycker jag allt är toppen, massa smaskiga saker som väntar. Enda minuset är väl att det är praktik. Orkar inte alls med det! Fyra HELA veckor!
Sen fem efter lovet, men det kommer ju va i Sälen! så det kommer bli lite bättre och roligare!

SUPER GLAD!!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0