Burreliburr bonkelibonk

Pang pang!

Kul att man kan lita på ul...Skulle ta tåget kl 8 imorse, men inte fan kom det då inte, utan 25 minuter senare typ. Fick stå ute i kylan och frysa arslet av mig! INTE KUL NÅNSTANS!
Kom 40 minter sent till serveringen också, men det var chill.

Imorgon är det praktik 8-12 sen ÄNTLIGEN är det helg!!!
I helgen blir det först stockholm men lite julshopping sen hem till Jossan för käk och sen Märsta med nått liveband och slå klackarna i taket! TOPPEN!
På söndag vet jag inte om det kanske blir lite julbak hos jossan, men sen ska jag hem till Uppsala igen för bio, Harry Potter, det blir inget idag. Men det ska bli mys! Hhihih

Ja juste, igår var det kvällsservering i skolan. FY FAN vad jobbigt det var! Först när vi kommer dit så påminner nån om att det är vinöppning!! Redan där dog jag typ. Det är typ det värsta som finns, stå och öppna en vinflaska mitt framför gästerna. Jag fick en beställning på vin, men jag bad snällt min lärare öppna den, pussy som jag är, men jag klarar inte det när man bara har övat på det en gång!
Det är så mkt mer man måste tänka på kvällservering än på lunchservering, galet jobbigt! Men det ska nog gå bättre nästa gång. Gjorde en fel beställning också...en gubbe fick nått annat än vad han hade beställt, men som tur var löste det sig snabbt. Ja du ser hur det gick för mig. Men det var kul annars (Y)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0