Aboo mannen du vet whalla habibi!

Vad är grejen med att svenskar vill prata svenska med utländsk dialekt? eller hur fan man nu säger! Men det jag menar är hobbyturkar, eller svenskar som umgås med utläningar.
När man lyssnar nån gång på bussen eller när det är nån som går förbi så pratar dom så och när man kollar på dom är det en total svenk som pratar. Fattar inte grejen?
Nu tror väl ni att jag är värsta rasisten, men nej då. Blir ju irriterad bara! Om man är svensk ska man väl prata svenska eller?
Bara för det tänker jag på det sättet som de pratar...men det skyller jag på kocken på min praktik.

Ville bara få ur mig det, har alldeles för tråkigt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0