Vackört vädööör, det regnar..

Fy vad det åkade i natt! Man vaknade vi 5 eller när det nu var det åskade av ett ryck! Det small så jäkla högt! Hjärtat dunkade lite extra då kan jag säga. Fråga pappa me om han hade hört men nej det hade han inte! Hur kunde man inte höra åskan undra jag, han som sover på övervångingen me :O hhah

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Ta han om mig själv så att säga, haha. Ikväll blir det hem till Simone för lite trevligheter så som god mat och dricka. Kanske blir så att vi bastar med! Underbar kväll tycker jag. Får se om vi dra in till stan sen men som det känns nu så orkar vi nog inte det, kostar ju pengar! haha.

Snart är det bara 1 månad kvar tills min 18 års dag!!! :D Wooohoo. Det kommer bli galet nice!!

Hey, you look kinda cute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0