Resumé

Tänkte berätta vad som hände denna underbara helg! JAAA!

Valborg-fredag
Som sagt vi gjorde allt genom planerarna, har skrivit tidigare vad vi skulle göra så ni kan ju scrolla ner lite så ser ni. Efter middagen drog vi som var ett stort och härligt gäng till rickomberga för lite fest. Inte värsta röj festen men trevligt var det. Drog därifrån vid ett och sen fick jag lov att ta tjugo över 2 bussen hem. Det var en lyckad och mkt rolig kväll! Tack alla sockertoppar som var med! :D




























Lördag-
Gick upp kl.9 och åkte iväg till jobbet. När jag kommer dit säger de att jag inte ska jobba...kul tänkte jag. Fick lov att ringa chefen och ja han hade trott att jag inte hade svarat på en gång när han frågade om jag kunde jobba så han hade ringt runt andra som reserv typ och ja det blev bara en massa fel. Så jag fick en ledig dag istället. Det var ju skönt för när jag kom hem igen däckade jag och sov en stund. Skulle absolut inte kunnat jobba kände jag. Blev lite mer dricka än vad jag hade tänkt dagen innan. hehe
Efter en slapp dag med att bara ligga i sängen begav jag mig till Simone senare på kvällen (oj det rimma,haha!). Där fikade vi lite och sen tog jag, Hanna, Simone och Hannah bussen in till stan för en chillfest. Där var det skoj och vi förkröka lite. Men sen drog jag, Hanna och Simone till stan och träffade Jesper och hans två polare. Den kvällen blev väldigt lång och vi kom inte hem till Hanna förrns kl 7. Nu kanske ni tänker, vad gjorde de så länge i stan? men vi var inte bara på stan hela tiden. För att kortfatta en så sjuk kväll som denna så var det så här. Kom in på vip 15 årsgräns och alkoholfritt, vi var för gamla för att komma in (hahaa för gamla att komma in på en klubb!) men vi kom in ändå killarna snacka med vakterna,haha. Sen kom vi in på kalas och efter det hem till jesper. Helt galen kväll men så otrolig underbar! haha. En sak är säker, om man inte planerar kvällen utan bara kör spontant så blir kvällen såååå mycket bättre. YES!

Söndag-
Jag kom hem från Hanna vid halv tolv och mötes av päronen som inte var så glada. heheh..Kan förstå dom lite, hade ljugit lite vad jag skulle göra exakt. Men aja så kan det va, men nu är de inte arga längre som tur är! Resten av den dagen var det tillbaka till sängen igen och bara DEGA! hah

Ja det var min helg! Hoppas ni också har haft en underbar helg!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0