Sunshine!

Jag har solat heeela dagen idag och det var helt underbart som helst! Måste ju passa på nu när det ska bli fulare väder och kallare. Jag kände verkligen för att åka iväg och bada, men det lär ju va ganska kallt i vattnet nu. Men det lär badas mycket senare!
Man kan inte mer än bara älska sommaren! Sommarn är TUSEN så mycket bättre än vintern! Önskar det var sommar året runt och typ (måste ju va snö på julafton dock) hur underbart som helst!

Just nu tittar jag på Herbie filmen ni vet med Lindsay Lohan. Jag älskar hennes hår! Det är liksom långt med uppklippning och lite lockigt. Så vill jag ha det!  Jag tycker förresten att hon är en jätte bra skådis, hon har humorn och spelar bra liksom. Tycker det e synd bara att hon har blivit som hon har blivit bara.




Här är en bild från igår! Jag gillar den, så himla fiiin! :D
Vi bestämde oss för att gå en promis efter maten typ, men vi kom inte långt innan vi vände hem igen pga alla JÄVLA mygg! kan det inte bara typ dö! skulle va så mkt bättre!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0