Mamma har lärt mig att det är fult att ljuga!

Vilket underbart väder vi har haft! Solbränd har man också blivit, men jag gillart!
Det har varit en helg okej "lång" helg, jag vet inte om jag har dåligt minne eller om jag bara inte orkar tänka på vad jag har gjort, hahah! Vi kör så här:

Torsdag: Efter ett tag tänkades va fan jag gjorde denna dag så kom jag på! haha. Dåligt minne säger du? jaa, tror fan jag börjar bli senil! ILLA! men iaf, hjälpte mamma i trädgården gjorde jag och typ gjorde mera bra saker, jag var aktiv liksom. Du ser kommer fan inte ihåg,hahah. Men senare på kvällen lekte jag med Hannah och hoppade stutsmatta och senare kom Simone. Vi gjorde inte så mkt bara pratade en massa. Men gillar dom brudarna! <3
Men nu lämnar vi denna dag tycker jag. Det bara plågar mig att jag inte kommer ihåg. hahah!

Fredag: Hade en ganska seg morgon men ryckte till mig lite senare. Drog till Simone vid halv 6 och vi lagade mat och hade det trevligt. Det blev dans och dricka och kvällen blev låååång!
Kanon kväll!












Lördag: Hade helt underbart väder och jag sola hela degen ungefär tills det var dags att jobba. Jobbade från 17- 21 och det gick galant. Fick blackout några gånger i kassan bara. Alla plu nummer har liksom glidit ur mitt minne. Men de kom snabbt in igen. Haha intressant tänker ni (Y) Efter jobbet var det snabba puckar att göra sig någolunda fin och dra in till stan för festligheter! Men jag gillar't ni vet spontana kvällar! När jag kom fram till stan fick jag slänga i mig några hamburgare. Asså cheeasburgare inte stora alls ju! men det stilla hungern tills vidare. Sen drog jag Hannah och Simone till Svenssons där det var fest. Kanon var det! Jag och Simone tog sedan 01.19 tåget hem och när jag kom hem åt jag lite och kollade på tv, haha. Lyckad kväll!

Söndag: Idag då då har jag varit med Simone hela dagen. Vi har pluggat på hennes terass i solen! Underbart! Bränner i pannan nu känner jag, men vad gör det om 100 år? ;)
Efter vi har varit duktiga att plugga tog vi en promis runt elljusspåret! Jag bestämde att vi ska ta en promis varje dag i en halvtimme i rask takt. Förbränna lite fet liksom ;)
Imorgon är det dags för skola igen...men bara 4 veckor kvar nu!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0