Regnet bara öser ner!

Så sant som det är sagt!

Har inte så mkt att säga egenligen bara det tråkiga ni vet berätta att jag försov mig i går och skippa skolan pgv av det och att vi hade restaurang idag. Sista restaurang lektionen för den delen, hah skönt! Nästa vecka ska jag (vi) ut på praktik. Då ska jag praktisera på PLOCK. Hoppas att det kommer bli skoj och inte en pina. Man vill ju känna att man längtar till stället liksom.
Det är ungefär 5 veckor kvar tills sommarlovet! Inte mkt alls! Det var ju nyss februari liksom! Nu springer tiden iväg känner jag. Men sommarn den är välkommen så det e bara bra att det går så snabbt ;) Bara att komma! (tänk på den där comviq reklamen med dödsmaskinen, han som pratar göteborska,haha)

Nu tog det stopp i hjärnkontoret, kommer inte på nåt mer att skriva. haha. Men kan säga en sak att nya spotify är grym!

PUSS<3

Lite mer Valborg bilder!













Kommentarer
Postat av: h

Höhö stopp i hjärnkontoret ;)

2010-05-05 @ 18:24:24
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0