Nice day huh?!?!

Härlig dag! UNDERBART!!!!
Känner att jag måste vara lite mer positiv här på bloggen,hehe. Det är ju inge roligt att komma till en blogg som bara sprider negativ energi! Slut med det nu! JA!

Igår var det e lång dag som sagt. Började praktien 9-16 sen efter det jobb 17-21. När jag kom hem var jag trött och ont i huvudet av värmeslag! Kan inte fatta en sak, är det så svårt att fixa luft konditionering eller? Ap varmt på praktiken och ap varmt på jobbet! Det är så jävla kvavt liksom. En mataffär på sommaren ska man frysa när man kommer in ni vet, på konsum är det nästan varmare inne än ute! luften står stil också för den delen. Skärpning!
Ja det började ju bra med det här positiva...ja..

Men nu så!
Vilken härlig skoldag det var idag! började dagen med gympa och där spelade vi kubb. Jag och Jossan var ett lag och carro och natta i ett. Båda vann en varsin match, jämnt och bra liksom! hah Jag och Jossan ägde!...eller? ;D
Efter gympan hade vi samhällslektion (Lika tråkigt som vanligt) och sen lunch. På lunchen solade vi! Hur härligt som helst liksom! Vi solade på svenskan med när vi skulle läsa en bok. Skulle slutat 16.15 idag men vi fick sluta 14.00 typ istället! Bagerilektionen utgick! KANON!

Nej nu ska jag käka pappa har lagat mat och det är INTE falukorv och potatis! kors i taket! Uten köttgryta, det ser super gott ut faktiskt! haha
Lite knasigt inlägg kanske men kan väl skylla på solsting! hahah skönt de!

PUSS OCH KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0