Man ska ha husvagn!

Var hemma idag också men nu mår jag mycket bättre. Imorrn blir det skola.
Iaf följde med mamma o pappa in till stan och åkte och kolla på husvagnar. Vi har en husvagn redan men vi ska köpa en mindre och lite nyare. Mamma och pappa säger att vi barn inte kommer följa med mer, men jag är en trogen husvagnsluffare eller vad jag ska säga, hahah, så mig blir de inte av med så lätt.
Den är galet fin den vi ska köpa och det blir troligen en Polar.

Så ska den se ut! Fin va? ;)
Jag kommer få en egen dubbelsäng typ när man bäddar ner sitt-gruppen i fram. Härligt!


jag hade tänkt ut nå mer jag skulle skriva men det flög ut lika snabbt som det kom in! hahaa Som ni kanske redan vet vi det här laget så är mitt minne lika kort som en åsnas typ ;D Men jag är glad ändå! hahaa

KISS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0