Livin life like theres no tomorrow

You see the ice? you see the cars?!

Idag är jag trött, känner mig mörbultad! Fattar inte hur, jag gjorde inge speciellt igår :S Kanske lekte karate i sömnen eller nåt, vem vet?

Jag tror många kan hålla med mig när jag sägar att denna vecka har gått i ultra speed! Redan torsdag, snart fredag! Längtat till helgen så pass kanske eller nått. Tycker om nästa vecka extra mycket också. Sovmorgon till 14.15 på måndag, praktik tis och onsdag, ledig tors och fredag! Alltså nästan inge skola! SKÖNT! Dubbelt så skönt att det blir lång helg med!

Jag tänkte till lite i skolan idag. Jag har inte lämnat in en ända uppgift i tid! haha tragiskt! Vissa säger "En vecka försent lämnade jag in min uppgift, OMG" typ eller de som verkligen gör uppgifterna i tid. Sån skulle jag vilja va! hahah. Känner ju Hanna då då som är bra på det, du kan ju smitta av dig lite av det tycker jag! haha. Duktig tjej!

Här kommer bilder på Missan och hennes ungar! Kolla bara hur söta de är! De har blivit mkt större nu dock.









Söta Missan (Nisse som den hette förr)! Super duktig mamma!

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0