Låång helg!

Har inte bloggat på ett tag ser jag, men har verkligen inte orkat eller haft tid. Har praktiserat nu på PLOCK tisdag och onsdag, det har varit skoj och de är super trevliga de som jobbar där. Men igår kväll, fyy faan vad trött jag var! hhaha. Skönt att vi bara praktiserar två gånger per vecka då. Restaurangen är väldigt liten satt det bli varmt och ingen ventelation har de knappt. Ibland har jag svårt att andas och tror jag ska svimma, hhahaha. Men strunt samma jag överlever!

Nu snart ska jag till Hannah och hoppa studsmatta. Hahah hon har tjatat ganska länge på mig att vi ska göra det satt får väl offra mig! Men är så jäkla proppmätt satt man kanske hoppar upp all mat...ewwww! Nej men det ska inte hända! Men på nått sätt gillar jag inte studsmatta. Jag är lite feg tror jag. Spänner mig typ satt jag får ont i ryggen. Men det är ju bra träning satt pizzan jag har ätit ikväll förbränns nog då! YEAH!

Allt för mig! puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0