KUL JUL!

Det är ju typiskt, det slår verkligen inte fel nångång! Eller bara så typisk min tur, vet inte.
Efter skolan så är det dans som vanligt, den börjar 19.20. Jag skulle få gå själv idag för att Jossan hade ont i halsen. Över 2 timmar skulle jag få vänta. Började med att gå i lite affärer och sen satte jag mig på sub way i en timma, bestämmer mig sen för att gå till dansen. Kommer dit och dörr JÄVLEN är låst! Det kommer två tjejer efter mig och de säger att våran dans lärare är bortrest! Kunde hon inte slängt iväg ett mail om det innan? Tydligen inte..Men iaf tjejerna sa att jag kunde om jag ville dansa med dom för att träna till dansen, men de går inte på samma nivå som mig, de kanske går i trean eller nått jag i ettan. Plus att de hade en annan koregrafi än oss. Pricken över i:et eller grädden på mosen (säg vad ni vill) missade jag bussen med. Fick gå från ena sidan av stan till den andra för att ta tåget hem.

Jaa detta va meningen att ni skulle tycka synd om mig då då. Så GÖRT! haha

Nu ska jag plugga tror jag. Galet bra dag säger jag! Plus hur kan jag va trött när jag hade sovmorgon till 14.15 idag?

Puss<3

Den här bilden passar in ganska bra på denna knasiga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0