Klänningsfrosa!

Kikade in på Nelly.com och FAN så snygga klänningar det finns!
Tänkte visa mina favoriter!

Ja jag tänkte att jag skulle göra det men när jag skulle ladda upp bilderna så funkar det inte...min vanliga tur asså! GREAT! Nu sitter jag på fel data så inga bilder får ni se här inte.
Ibland hatar jag datorer så jävla hårt! skönt o ha det sagt....eller? hhaha nej nu pratar jag bara skit.

Var hemma från skolan idag eller jag praktiken. Mitt huvud mår inge bra...har haft ont i huvudet nu jag vet inte huuur länge men ofta har jag det. Känns som jag håller på att bli sjuk me, ont i halsen och nyser, men det bryter fan aldrig ut! Har haft det sen julas typ. Men vill ju samtidigt inte bli sjuk nu.
Händer ju mycket skoj i helgen! :D ett bröllop bland annat som jag och några klassisar ska severa på. Det ska bli kul plus att man får lite cash! :D Det behövs nu kan jag säga!

Jag har inset nu att jag kommer va helt fullbokad i sommar om jag får jobba också:O totalt två veckor kommer jag va helt fri och det är i början och slutet. Men massa kul ska jag göra!

*  Västkusten me mamma och pappa i kanske två veckor (ÄLSKART)
* Kanske Halmsta direkt efter me Hannah och Simone (Alltså tre veckor på västkusten, ÄLSKART dubbelt upp) Men så jäkla synd att inte Hanna kan komma med! :( Men vi två har så uppbokat som sagt i sommar så tiden räcker inte till. Men Midsommar! Då JÄVLAR ska det bli röööj! Hannas stuga for sure!
* Sen blir det Malta med Jossan, Carro, Sofie och Moa!! Kommer bli super och har redan taggat till! Party party! :D
* Sen jobb i kanske tre veckor om min chef har gjort klart schemat någon gång.

Ingen bra bild på mig nånstans men det skiter jag i för bilden är så härlig! hahah
Ibland får man bjuda på sig själv, eller hur? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0