Idé torka! eller hur säger man?

Jag har varken haft eller har nån ork att skriva på bloggen. Det kan va att jag inte har nått att berätta eller att jag bara inte orkar skriva. Men ska försöka bättra mig!

Idag var jag och några från min skola på Ärentuna skolan och hade en hemkunskaps lektion. Det var hela två år sen jag var där och det var sig likt men ändå inte liksom. Massa små barn var det, hahaha. Men iaf vi hade en lektion, och den gick väl bra. Vi kunde ha planerat lite bättre kanske och pratat mer, men vafan nu är det över ;) Inte ska jag bli hemkunskapslärare iaf!
Efter det gick vi hem till Karro och lagade upp maten som blev över (Y) hihi. Efter maten åkte vi in till skolan för att ha lektion 14.15. Nu är jag trött! haha

End of conversation! KISS<3

Simone och jag!


Simone, Hanna och Hannah!


Ifall ni undra varför Hannah låg på golvet så ser nu ju varför här ;)

(man såg Hannahs trosor. oups)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0