Va dig själv

Jag är mig själv, jag ändras inte när jag är men någon speciell.
Visst, jag är bekvämare med de jag känner, men jag ändrar inte på mig bara för det.
Varför ändras beroende på vem man är med?
Ville få ur mig det här bara, har haft det på tankarna de senaste dagarna.

Det känns som att man inte finns eller
räcker till. Jag vill inte behöva smöra eller va " center of attention"
bara för att synas och finnas till. Jag är inte sån. Är jag så jävla tråkig?
och jag börjar tveka på en sak med. FAN!


Kommentarer
Postat av: H.E

Jag älskar dig! du är alldeles underbar och fantastisk. Om man inte uppskattar att ha en vän som dig förtjänar man inte att ha en vän som dig.

2010-03-15 @ 17:00:50
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0