27 Mars

Ändrade planer, det blir bowling och käk i uppsala ikväll istället. Kommer blir skoj! Bowling är bra kul! :D

Nu är det bara fem dagar kvar till påsklovet och mindre än två veckor till Egypten! Känns som att tiden har gått sakta på nått sätt, men ändå snabbt. Hahah hur nu det gåt till. Hoppas bara att jag mår bättre tills vi åker, orkar inte ha en knas mage och tung i huvudet när jag är där nere. Kanske hinner kolla upp det innan vi åker. Hoppas på det iaf.
Idag är det en typisk "ta det lugnt" dag. Brorsa har tittat på tvn och legat i soffan hela morgonen. (kanske två timmar eller nått). Jag har suttit framför datan hela morgonen. Men nu känner jag att jag kanske ska klä på mig åtminstonde. (Jag vet att klockan är 12.48) Har liksom inte orkat det ännu. Sen måste jag fixa lite på rummet och packa lite mer i resväskan. Tur att mamma och pappa inte är hemma, då skulle mamma stå över min axel och skrika att jag ska stänga av datan och göra nå nytta. Hon är envis också så hon skulle inte ge sig innan jag får ett utbrott eller nått. Slutar med att jag stänger av då iaf. Men nu känner jag själv att det är dags att göra något så inte denna dag bara flyger iväg. haha.
Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0