Underbar lektion!

Sitter på samhälls lektionen och försöker skriva pm, går det bra eller? Nej inte direkt va! vi ska skriva om en konflikt och jag ska skriva om Nordirlands konflikten. Det handlar typ, av det jag förstått, att katoliker och protestanter bråkar om ön typ. De är så himla töntiga att de måste ha ett fredsavtal och inte ha stake nog att bara dela lika eller reda ut det, hur svårt kan det va? Aja det ska jag hålla på med nu i 2 timmar, slutar halv fyra idag. På en fredag! Fan för skolan!
Aja känner bara att jag vill hem nu och lägga mig framför tvn typ. Huvudet snurrar lite smått och magen är knas. Fattar inte vad det är för fel. Tre tillfällen detta år har jag haft en period med illa mående utan att spy. Förstår inte vad det kan va!
I morgon blir det förmodligen bowling i Norrtälje med sötnosarna Carro och Jossan och några till. Det har blivit lite våran grej att bowla. Men det är ju skit kul! och utan att skryta så är jag ganska så bra på det. hihi.
Nej nu ska jag försöka fortsätta med skrivandet av pm,et och se om jag kommer nå vart.
 Cya all, bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0