Tomorrow is a better day!

Kollade på mästarna mästare nyss. Fan att inte Louise vann!! Hon var ju den bästa, hon skulle iaf ha fått gått till final. Fattar inte, den där Thomas Johansson har bara glidit till final på ett jävla banan skal! man blir ju lagom irriterad! Fan vad sur man blev! hahah ja jag är ganska insatt i det pogrammet då då!

Försöker skriva en serveringuppgift som vi har också. Vi ska anordna en 50 års fest (inte på riktigt) och skriva tågordning och bordsplan m.m. Det går inte så jätte bra för jag fattar inte riktigt hur man ska göra. Det känns fel det jag gör. Det ska vara inne den här veckan så jag måste jobba på! Men jag ska ändå inte välja servering i trean så det är ju inte hela världen kan tycka.

Idag hade vi restaurang i skolan. kul....nej inte direkt. Vi har en jävla cp lärare som jag inte gillar alls, ingen gillar nog han förresten. Han kommer liksom med kommentarer som sänker ner en så jävla hårt och man blir osäker. Inge bra för mig som har så jävla dåligt självförtroende. Kanske blir bättre senare när man kan ta han som ett skämt och bara köra sitt och lita på sig själv. Då kommer det nog gå galant. Men man vet aldrig med han. Inga roliga veckor framför mig. Men det ända positiva är att nästa vecka har vi lov och veckan efter ligger jag på en strand i Egypten. Suck on that!

Nej nu är det kämpar glöden till uppgiften som gäller, you go girl! hehe yeah right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0