This is my life

Ja kors i taket vad spännande det var i melodifestivalen, jesus! Min absoluta favorit var Salem al fakir, big time! och jag ville så jävla mkt att han skulle vinna!Blev så besviken när han inte fick den högsta poängen. Den skulle verkligen slå för den är lite annorlunda alla andras låtar, han är grym!
Jag tror inte vi kommer ha så stor chans nu med Anna, tyvärr asså. Låten var bra och hon har en bra röst, men det är inget speciellt med den plus att hon ser ut som en lite oskyldig flicka i hennes klänning och converse, jag menar hon är 18?! Men sättet hon pratar då är hon vuxen och pratar kristet typ. Konstig.
Aja men ingen slår hur Eric saade ser ut asså! Helll yeah vad snygg han är! Men det ända negativa är hans dialekt, den förstör hans image lite skulle passa bättre med stockholmska eller nått.
Men iaf en sån kille skulle man ha, hihi :D

Jag menar kolla bara på honom! mmmmmM


Kommentarer
Postat av: Emma

HELT SJUKT SNYGG !!

2010-03-14 @ 09:55:36
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0