Styrkemedel

Ledig idag och då körde jag och Karro lite gympa. Styrkemedel blev det den här gången och jag är helt slut nu kan jag säga, haha. Hon körde mycket armar och det är inte min starka sida, föredrar magen. I slutet när vi skulle köra armhävningar så skakade min armar så jävla mycket! hahah helt sjukt. Men om man kör det ett tag nu och sen intensiv, då jävlar i min låda kommer man klara av någon armhävning eller två. garanterat (Y)

Åhh mamma gav mig nyss airshoppen(taxfree) tidningen. Hittade min parfym i den och den kostar bara 539,- i tidningen och 720,- i butik. Ska man köpa den kanske? Hittade massa mer som jag vill ha också,  ska räkna ihop vad allt blir sen och se om jag ska köpa det, hihi.


Idag är det en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0