Strike!

Nu måste jag bara få skryta lite och säga att jag är bäst på bowling! hahah ursäkta men det är sant. Vann idag med 227 poäng på två serier(skulle va bättre om det bara var på en serie). Vi körde två banor och då vann jag min bana plus över den andra :D Ja är glad just nu! Pricken över i:et är att jag började med en strike! slutade med tre eller fyra strikar totalt.
Kommer ihåg förut med att jag vann över hela mitt innebandy lag, vi kanske va över 20 st eller nått.
Hahah nog av skrytandet kanske. Men ibland ska man få göra det med!

Kollade nyss på män som hatar kvinnor som går på ettan, så jävla grym serie asså! Skit bra svensk film helt klart! Man kan verkligen kolla på den flera gånger utan att den blir dålig, den blir bara bättre och bättre tycker jag! Gudomligt!

Jag brukar inte störa mig på folk så där jätte ofta men nu på bussen hem då blev jag verkligen irriterad! En gäng med fjortis pojkar satte sig längst bak i bussen och börjar spela fjortis dunk och pratar och skrattar med sina målbrotts röster! De lät iofs roligt när rösten bröts liksom, men så hiiiimla irriterande! De var väl säker "fulla" och trodde att de var så jävla coola. Men liksom klockan va nio, ja eller förrensten, de kanske måste hem då för att deras mammor säger att de måste komma hem, oj då snuttinutti!hahah
Aja tänkte att jag skulle logga in nu på msn och snacka med några vackra själar men nej! Ingen jävel inne! Jag som ville chatta med någon! Kommer bli överlycklig sen när nån jag vill snacka med loggar in! hahah
Puss<3



Kommentarer
Postat av: Hana

Vänta du bara!! nästa gång vi bowlar ska jag krossa dig!<3

2010-03-28 @ 12:22:30
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0