Snart påsk!

Jag har kommit fram till en sak att jag gillar påsk. Jag får såna här påsk känslor när man "pyntar" riset och det är alldeles vårit ute. Det fick jag redan vid jul typ, konstigt jag vet. Luften känns fräch och det är ljust ute, kan inte bli bättre! Men det ser inte ut som att snön hinner försvinna men det ser ju iaf lite vårigt ut!
Varför jag babblar på om påsk nu så här är för att jag och mamma gick ut i skogen och fixade lite ris. Det var inte så lätt för det är fortfarande en halv meter snö i skogarna och om man tog ett fel steg åkte man ner en bit och ramlade. Ganska roligt faktist måste jag erkänna, haha. Mamma hon är så gullig!
När vi kom hem satte jag på fjädrarna och nu har vi en ute och inne, hihi. Super fint!
Sen är det påsk snart också!

Denna vecka som följer går vi bara fyra dagar i skolan, känns ju underbart och sen är det lov! Men imorgon blir det dans som vanligt efter en lång skol dag och sen hem till Hanna :D<3 Vi kom fram till det att vi inte kommer kunna träffa varann på två veckor! Det är ju jätte länge! Det går inte för sig, satt på fredag blir det hel dag med den sköna donnan och då ska vi göra det vi gillar, kolla på innebandy (sten sture) och gå på bio! Underbart!
Älskar den tjejen! <3

Käkade pizza nyss satan vad mät jag blev! Ont i magen fick jag också. Hahaha min mage är inte så vann med så mycket just nu. Men gott var det!

Måste också säga som alla andra säger att söndagar suger verkligen! Knas väder ute är det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0