Snart lov?

Bara jag som känner att man vill ha lov igen? Har redan tröttnat på skolan liksom(efter två dagar), men jag tror inte jag är ensam att tycka det. Men om 5 veckor gott folk är det dags igen och då ska jag till egypten och hotel siva grand beach:D hihi
Servering idag, det var..kul. Tycker det inte är lika roligt  längre, mycket bättre att laga mat. Har inte varit min dag idag men kan bero på att jag är så jävla trött, somna två timmar efter skolan. Somna sent på söndagen och sov över hos Hanna gumman i går, (Paradise hotel danmark hela kvällen) ;D

Det var dans igår, skit skoj! Men våran lärare var sjuk satt det var en vikarie och då dansade vi streetjazz istället för femenine vibe. Det var kanske inte riktigt min dans kan jag säga, jag är inte tillräckligt vig och så var det lite för svårt för mig, jag är ju faktist nybörjare. Femenine vibe går lite bättre och lite mer min grej Jossan däremot gillade dansen, hon är så duktig :D
Låten vi dansar till femenine vibe heter: Bad boys med Alexandra Burke. Vill lägga in ett klipp men vet inte hur man gör (Y) Ni har säkert hört den. 
Nu ska jag försöka pluggga lite!! Kors i taket, har jag plugg? Det var inte igår om man säger så ;D Tråkigt är det också språkhistoria (Y) YEAH!

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0