Skola-rimbo-jobb-hem

Borta bra men hemma bäst! så sant som det är sagt. Haha

Hahahaah Hannah! Vad har du gjort! Men det gör inget gumman, huvudsaken att du försökte iaf, jag tyckte det såg bra ut! <3 Jag får försöka och se om jag kan fixa en header, annars får nån hjälpa mig, nån frivillig? ;D

Äntligen är man hemma iaf, denna helg kommer gå ap snabbt eller det har den redan gjort. Söndag imogon liksom. YEEEY! Åkte som sagt till rimbo efter skolan(tänkte skriva hem till rimbo, vart där för ofta kanske,haha) slutar inte förrns halv fyra på fredagar. Först käkade jag, jossan, carro och emeli på subban(subway) i rimbo och sen gick vi hem till Emeli. Där var det mest en chillkväll med lite krök och tv spel, buzz ;D Sofie och hennes kompis kom förbi sen med. Sen åkte jag hem till Jossan och sov där. På lördagen tog jag tolv bussen hem till uppsala och sedan bussen till jobbet. Total resa på ca1½ timme. Jobbade från 14-21, jävlar vad med folk det var då! helt galet. Ingen lugn stund på hela kvällen typ. Men det är mkt roligare att ha något att göra än att inte veta vad man ska göra. Nu ligger jag iaf i min säng och ska kolla på film, känner att jag bara måste ta det lugnt nu och ta vara på den helgen jag har kvar (Y) haha. Hoppas på bastukväll hos Simone imorrn med brudarna! <3
Nej nu blir det movie time, har hyrt the ugly truth och hoppas att den är bra.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0