Sickhead

Japp tror jag är på väg att blir sjuk, mår piss nu rent ut sagt! En sak jag inte förstår är att varför mår man som sämst på kvällen? Imorse mådde jag bra och trodde att det hade gått över (kom hem igår och mådde lika som jag gör nu) men sen på bussen till skolan börjar jag känna mig hängig och fick ont i magen och det blev inte bättre. Kom till skolan och skulle ha serveringsprov, det gick ju så där då då när jag börja känna mig illa mående. Tog typ flera minuter för mig att svara på en fråga bara. Usch det kändes verkligen inge bra! Så istället för att servera, för jag kunde verkligen inte servera då, ställde jag mig i disken och hjälpte vår diskare. Det funka bra det, mådde till och med bättre. Men senare på dagen blev det bara värre och värre och nu mår jag skit.
Aja ska inte prata mer om det för ingen bryr sig väl ändå, hah.
Men saken är den att jag har typ inget att skriva om. Jag kommer verkligen inte på något. Hahah
Kan slänga upp en bild kanske för att liva upp det hela lite.


I Talinn i sommras.
 
 Min älskade pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0