Shiiit väder!(tänk på finlandsvenska)

Vad har hänt idag? Ibland tror jag att jag har minnesförlust faktist, jag säger som doris i hitta nemo: Jag lider av närminnesförlust, jag glömmer bort allt på direkten, det är nått som går i släkten, tror jag...HAHHAA Älskar hitta nemo! hihi barnslig som jag är, har smittat av det lite på jossan med ;) Du knäcker polarn!
Nej men nu kom jag ihåg, jag försov mig imorse, ganska rejält också. Missade gympan och halva samhälls lektionen (Y) Kom till samhället och skulle ha ett oförberätt prov på det han har pratat om på lektionen...jag missade genomgången! hahah men det gick bra ändå. tror jag. Sen var det lunch, svenska och till sist estet. Vi har florist på esteten nu, ganska kul faktist. Snart blir det bakning.

Tog twinrix sprutan idag (hepatit a och b), måste vaccinerar mig till egypten. Fattar inte hur det kan göra så ont!Jag verkligen känner själva vätskan åka in, satan asså! Har tagit ganska mkt sprutor på senaste tiden, svinsprutan, gardacil två st snart tre och nu denna, usch tur att man inte har fobi!

Tänkte visa min outfit, de kläder jag köpte you know ;D (hoppas ni ser)


Allt för mig pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0