Ont i magen

Var hemma från skolan idag, har jätte ont i magen. Alltså mens värk! hatar verkligen mens och fattar inte varför vi tjejor ska få lida! Vad lider killar av liksom en gång i månaden? Nej INGET. Orättvist ibland, men sånt är livet.
Känner av halsen med, vill inte bli förkyld:( Men det är bra om jag blir det nu och inte när vi ska till Egypten, men jag kommer åka ändå om jag har det, absolut!

Funderar på att ta bort bilddagboken(har ju blivit sån tråkig sida!) satt jag kopierade alla gamla bilder, satan hur man såg ut förr. Mitt hår var en katastrof rent ut sagt! kan visa en bild från förr och en från nu ska ni få se skillnaden. Bättre sminkad med för den delen. Kan ju skylla på, eller hur man säger, att man har blivit mognare, haha (Y)
 
Ser ni nån skillnad?
Den första bilden är från 2008 och den andra 2010.

Min sne lugg har växt ut ganska mycket nu så ny klipp tid den 6/4 :D Härligt!
Tänkte på att ta en tid innan egypten så det kanske kan bli lite solblekt när jag är där. Då slipper jag klippa bort allt sen hos frissan. Smart jag är då! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0