Nej men heeeej!

Det var ett jävla tag sen jag skrev nått nu, förlåt för det. hihihi Men jag har haft fullt upp kan man kanske säga.
I början av veckan hände det inte så mkt, bara dans på måndagen och tandläkaren på tisdagen. På onsdagen jobbade jag till stängning. Men sen på torsdagen var jag duktig och tränade. Först hade vi gympa i skolan, styrke tränade lite, sen efter skolan gick jag och Karro på ett gympa pass på friskis. Skulle egentligen tagit styrke medel, men den började halv fem och vi slutar kvart över fyra, Så den hann vi inte med. Satt det fick bli styrke bass, Inte alls lika jobbigt men det funkade. En ganska mjuk start för nån som inte har tränat på ett tag, alltså jag. hahha.
Sen bar det hem till Hanna för att sova där, båda hade sovmorgon satt vi fick sova extra länge, det gillas ju. På fredagen gick vi till min skola och uträtte några ärenden och så fick Hanna se min skola, Woooow huh? hahah
Skol dagen var kanske inte min bästa, huvudvärken var olidlig och jag var bara på ett irriterande humör, usch. Men min dåliga dag slutade inte där. När jag kom hem så insåg jag att jag inte hade nycklarna med mig för de var kvar hos Hanna eftersom jag skulle tillbaka dit sen. Satt där fick jag stå och ringa en massa innan jag ringde Hannah och fråga om jag fick komma hem till henne en stund. hahha bra man är i bland. När jag slutligen kom in i mitt hus var det snabba puckar att laga mat och duscha, Sen åkte jag tillbaka hem till Hanna. Mamma och pappa börjar undra om jag inte tycker om att va hemma, hhaha. Men så kan det vara ibland.
Iaf när jag kom till Hanna sminkade jag mig och klädde på mig, sen bar det iväg till stationen och vänta på några i Hannas fotbolls lag plus Emma och Tilda. Vi skulle på iflyttningsfest hos en som heter Linnea. Jätte gullig lägenhet var det och på högsta våningen, ingen hiss haha.
Planerna för kvällen kanske inte var så lyckade för vi småungar är ju inte 18 än! åhhh vad irriterande det är att inte kunna gå ut! Man blir ledsen. HAhaha men snart, bara tre månader kvar.
Men det var jätte trevligt att träffa Tilda och Emma, det var ett tag sen. Vi avslutade sedan kvälle hos Hanna och sov där. mys.

Nu blev det jätte mkt text här men så blir det när man inte har skrivit på ett tag, hahha.

Jag, Emma, Matilda och Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0