Ipren hjälper mot allt!

Va hemma idag med, kunde inte somna igår kväll och vaknade ap tidigt av att jag hade ont i magen och sen kunde jag inte smna om. Låg och kolla på tv i sängen stilla som en pinne typ. Olidligt vad ont det kan göra ibland.
Gick över sen ett tag efter jag tog en ipren, det hjälper alltid. Skulle inte kunna klara mig utan ipren.

Jag blir så sjukt irrterad på min dator, den har sina perioder(kan tror att den också har sin vecka i månaden,haha) den blir sjukt seg och jag kan inte kolla på några youtube klipp för den är så seg. Till och med spotify fungerar inte som det ska, låtarna hackar liksom. Med sen efter ett tag så får man sms av bredandet på datan där det står "Den ursrungliga hastigheten på ditt mobila bredband är nu återställt" ? Jag har inte gjort nått satt den har blivit långsamare...fattar inte ett skit. Så jag väntar på att ett till sånt där sms ska komma satt jag slipper få damp på min data hela tiden!

Aja men idag är det fredag och det betyder fredags mys! Men det ända dåliga med det är att det är let's dance och det suger efter att willy är kvar och att de bra bara rycker. Jag tycker Willy är en sån jävla cool snubbe med sin stockholmska, men såna dåliga dansare som han ska inte va kvar länge i ett sånt pogram. Man blir bara sur. Satt jag ska försöka hitta nått annat att kolla på ;D
Allt för mig, ciao!

 
Bjuder på ett leende en sån grå dag som denna!
Balen i nian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0