Imorgon är det en bra dag, för jag är ledig!

Ja visst, ingen servering i morgon så jag är ledig, inget mig emot direkt. haha
Låååång dag har det varit idag, jaa visst sörru. Skolan slutar kl halv 6 i vanliga fall, men idag fick vi sluta 4, skönt det men för mig och jossan tjänar det inget till, har dans tjugo över 7 så vi fick vänta extra länge i dag. Känns ganska röttet att vänta nästan tre timmar för att dansa en timme, haah men dansen är skoj så det gör inte så mycket. Jag skulle vilja ha samma stil och samma kropp som min lärare, vill också kunna dansa så där coolt ;) Annars idag så skulle vi ha vegetarisk matlagning i skolan, men det var en mattävling, satt vi fick jobba på en "spa" uppgift vi har i fyra timmar typ! orka det liksom, leta recept och skriva meny. Nej sånt orkar man inte. Men mycket tid det fick vi allt!

Nu när jag sitter vid datorn och huset är helt tyst och jag hör bara min musik som spelas på en låg nivå, så hör jag ändå knäppa ljud. Hör jag i syne eller? Ibland låter det som att det är ungar utanför som skriker och leker typ, men jag menar då kanske klockan är tolv på natten :S så jag sätter mig upp i sängen och då slutar det! Ibland kan jag höra andra ljud också som är så klara så att man tror på det liksom, är jag bara knäpp eller spökar mitt hus? Helt skumt är det iaf! usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0