Har man tråkigt, så har man!

Ja efter kollandes på tv hela kvällen, först jakten på Julia sen millenium triologin med Stieg Larsson, GRYMT! Så fick jag så himlans tråkigt! satt jag började städa min smink låda (Y) Fick ett tips att man kunde tvätta smink borstarna med schampoo och det funka! Nu kanske ni tänker "Men shit visste hon inte det, OMG :O" Men det är sant visste inte det innan ;D Men aja, shit vad smutsiga de va, vattnet va alldeles brunt och äckligt, det hjälpte verkligen! Nu är allt smink fräscht och jag har slängt gamalt, skönt! Men nu märker man att man saknar en massa och mitt shopping humör blir ännu större, jag som måste spara pengar nu :( Det känns surt! Nu gäller det att prioritera(stavning) (Y)

Dags att göra sig redo för sängen tror jag satt,
God natt och sov gott alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0