Hannas place sen basket

Är hemma hos Hanna nu jah, hon är förtillfällig i tvättstugan medans jag sitter här i hennes säng, hihi busigt. Vi ska på basket sen, men jag är mest där för att kolla på när några från min dans grupp ska dansa i pausen. Jag ska inte dansa för dels kunde inte Jossan och då vill jag inte själv, och sen så är jag inte taggad till det och är lite osäker på dansen. Men ska blir kul att se dansen, kommer blir skit coolt. Jag och Jossan ska satsa på när vi ska dansa samma dans på stora torget istället.

Istället för Rhodos i sommar så kommer jag, Jossan och Carro och några till åka till Malta. Rhodos blev för dyrt så vi har letat på Malta istället utan resultat men nu idag åkte Jossan och Carro till resebyrån och hittade en lägenhet för ett jätte bra pris! Skit bra tjejor! Tidigare idag kollade vi rayanair och låtsas bokade och det blev också billigt så vi har fått ihop en resa för ett skit bra pris! Nu ska vi bara boka flyget och få till det med alla pengar så är det fixat. Skönt!

Allt för mig, cya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0