Full planerat!

* Ja idag efter skolan åkte jag, Carro, Jossan och Sofie till ticnet och planerade en resa, vi ska kanske till Rhodos den 24 Juli!!!! :D eller det är ganska säkert att vi ska ditt! Vi har 10 dagar att bestämma och va riktigt säkra. Det kommer bli toppen! Party all naight and sleep all day ungefär så ja ! KANONERS

* Om tre veckor ungefär sticker jag till Egypten men päronen för att fira mammsen, kommer också bli kanon! pirr i magen! Tänk åka utomlans två gånger på ett år när man annars har åkt en gång på 17 år, det kallar jag lycka!  Det är nu allting händer!

* En sak som är mindre bra är att jag och tjejorna har planerat att åka på peace and love den 28 juni, men då säger pappa att vi inte är hemma då för att vi är ute med husvagnen i västkusten! FAAAN! Jag som älskar västkusten och ville verkligen åka ditt! Det finns flera alternativ jag kan göra för att åka för jag måste på P&L! Det har vi planerat i ett år ungefär. Så det som låter bäst just nu är att jag följer med till västkusten och tar tåget hem för att sen åka till bårlänge. (y) Känner att denna sommar kommer kräva mkt pengar! Garanterat! Men iaf jag ska göra allt för att fixa detta, för jag ska på P&L! Jag har lovat Hannorna det! Jag kommer inte svika er! Det kommer gå på nått vis! Får dela mig på två i värsta fall, hahah <3

* Det som står närmast på planeringen efter Egypten är Valborg! Då kommer det vara mkt trevligheter! Längtar verkligen! Det kommer bland annat bli till att inviga Hannas balkong med champange frukost :D Kommer säkert säga mer om det sen när det närmar sig.

Ganska knas inlägg kanske men jag kan skylla på min trötthet, hihi. Ser i kors nästan (Y)
Har jobbat idag och haft servering, ingen lugn stund alls nästan. Aja pengar får man! (och det behövs ju!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0