Fan för snön!

Jag hade verkligen nått att skriva här men med mitt tokiga minne så flög det bara bort! Nu blir det bara sånt där tråkigt inlägg när man skriver att det har kommit mer snö och att det är konstigt för att det var som vår igår. Men det vet ju alla för alla har ju varit med om det, right? Så vi lämnar det.

Kan ju skriva lite vad jag har gjort idag. Åkte in till stan med kort varsel med mor och far(hann inte föna håret eller sminka mig, men äsch, a la ntural) skulle kolla bikini till mamma, men affärerna är så sega att de inte har fått ut nått sånt typ. Handlade mat gjorde vi med, ni vet det där tråkiga. Men sen så blev jag skjusad hem till Hanna och hängde där med henne och Simone, trevligt trevligt. Vi pratade och gjorde allt och ingenting. typ. Haha. Sen tog jag och Simone 7 bussen hem men den kom inte förrns 25 minuter senare så vi fick stå och frysa, eftersom att jag åkte med så kort varsel i morse då då hade jag varken vantar eller halsduk. Nu har jag spänningshuvudvärk och ont i nacken (Y) Duktigt gjort. Känner att jag är på irriterande humör, kanske för att vädret är så jävla knas, vem vet. Skola i morgon då då efter min lång helg, Går till skolan till halv 6 som vanligt och sen dans efter skolan. Vi ska öva till en dans som vi kanske ska dansa på en basket match nu ons eller torsdag. Känner att jag inte kan dansen, men det kanske ska gå ändå, eller? Får kanske hoppa det och kolla på istället.
I morgon ska jag lämna in datan också. Har ju fortfarande garanti satt det gäller att passa på. Batteriet är helt dött och fläkten också. Datan blir glödhet nu när jag har den på täcket och så kan den bara stängas av, så känner att det kanske är dags att lämna in den. Ända problemet är, när kommer jag få tillbaka den sen? Kommer kanske ta tre veckor eller mer. Hur ska jag överleva? Fast vi har en annan data så det är nog lugnt ;)

Nu är det Johan Falk som gäller! (Synd att inte Joel Kinnaman är med lika mkt, hihi)
bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0